Rider on 100% Brasiilia kaubamärk, mis kõneleb otseselt nendega, kes on hingelt noored ja samastuvad brasiillaste lõõgastunud elustiiliga.
Rider on neile, kes võtavad elu sellisena, nagu see on, ning kes teavad, et teekonna ja sellel ettetulevate uute kogemuste nautimine on parem kui lihtsalt sihtpaika jõudmine.
Ning selleks, et nende inimestega kõige stiilsemal ja lõõgastunumal moel sammu pidada – rannas või linnas, päeval või öösel, kodus või mujal – esitlebki Rider uhkusega oma uut kollektsiooni.
CASUAL
Stiili, hea maitse ja mugavuse võrdkuju Casual sari on mõeldud mitmekülgsele ja elegantsele mehele, kes tahab stiilne olla ka puhkehetkel, ohverdamata seejuures mugavust.
STREE SUMMER
100% sobiv Brasiilia elustiiliga ning mõeldud inimestele, kes elavad muretut, rõõmsat ja lihtsat elu.
AFTER SPORTS
Ideaalne liikuvale inimesele. Need sandaalid on suurepärased kandmiseks pärast tööd ja pakuvad kõike alates polsterdusest kuni parema hingavuseni. Ja seda kõike loomulikult disaini unustamata.
Just sellised erinevused teevadki Rideri nii edukaks Grendene jaoks, mis on suurim jalatsitootja Brasiilias ja üks suurimaid maailmas. See tunnustus ei põhine ainult ettevõtte võimel toota 200 miljonit paari jalanõusid aastas. Grendene investeerib ka sotsiaalsesse ja keskkondlikku vastutusse, taaskasutades 100% oma PVC jäätmetest.
Mitmekülgsus: Ipanema sandaalide alatine inspiratsioon
Kandes ühe maailma tuntuima piirkonna nime oma DNAs, annab Ipanema iga kollektsiooniga uue tähenduse sõnale „mitmekülgsus“ – kas uue mudeli, uue mustri või järjekordse partnerlusega mõne moemaailma suurnimega.
Mugavus, eksklusiivsus ja idee saavad kokku nende naiste jalgade juures, kes otsivad endale identiteeti.
Ipanema on rannast inspireeritud tootemärk, mis leiutab end üha uuesti, pakkudes mitmesuguseid stiile ja disaine, mis muudavad sandaalid tarbijate jaoks moeaksessuaariks.
Järgides iseenda samme, mis kombineerivad tehnoloogia ja stiili, annab Ipanema 2012. aastal välja uue kollektsiooni, mis on inspireeritud romantika ja etnilisuse segust ning võtab malli 70ndatest.
Troopilistes värvides lilled ja triibud on trükitud nii, nagu need oleks käsitsi maalitud. Marokost inspireeritud suled ja loomamustrid harmoniseeruvad läike ja metallik-look’iga.
50ndatest inspireeritud pitsid ja läbipaistvad detailid on sama graatsilised nii silmatorkavates värvides kui läbipaistmatutes varjundites.
Vallutades Brasiilia jalgu ja kõndides uutel teedel kogu maailmas, on Ipanema saanud tähtsaks tootemärgiks firmas Grendene, mis on Brasiilia suurim jalatsitootja – esindatud 90 riigis ja aastane tootmismaht 200 miljonit paari jalanõud.
Grendene kujutab endast moe ja mugavuse universumit ning pöörab tähelepanu ka sotsiaalsetele ja kultuurilistele aspektidele – sponsoreerides suursündmusi – ning keskkonnale: ettevõte taaskasutab 100% oma tehastes tekitatavaist PVC jäätmetest.
Iga esitlusega naiste südameid võitva uue Ipanema Premium kollektsiooni inspiratsiooniks on segu romantikast ja etnilisusest ning tugevad 70ndate elemendid.
Liblikate tiibadelt võetud lillemustrid, troopilised värvid ja värvilised triibud moodustavad kontrasti Marokost saadud inspiratsiooniga – lehe- ja loomamustrid, läige ja ebakorrapärased metalsed elemendid.
50ndate õrnus ja kergus oma pitside ja läbipaistvate detailidega on samuti nähtav. Matid rihmad segunevad läbipaistvate või metallikuvärvi rihmadega.
Sisetalda kaunistavad graatsiliselt tugevad värvid ja läbipaistmatud toonid, pakkudes veidi sensuaalsust, samas kui väikesed ornamendid rihmadel annavad toodetele veelgi rohkem väärtust.
Ipanema sobib moodsale naisele, kes järgib viimaseid moetrende; naisele, kes tahab kanda midagi eksklusiivset, võluvat, mitmekülgset ja mugavat.
Ipanema on üks Grendene juhtivaid tootemärke. Grendene on Brasiilia suurim jalatsitootja, mis on esindatud rohkem kui 90 riigis ja mille aastane tootmismaht on üle 200 miljoni jalatsipaari. Sotsiaalne vastutus ja jätkusuutlikkus on samuti suur osa tootemärgi filosoofiast – tootmisprotsessis tekitatud PVC jäätmed võetakse 100% taaskasutusse.
Maailma trendidel silma peal hoides. Grendene 2012. aasta kollektsioon tuleb välja suure isikupäraga, mida iseloomustavad atraktiivsed värvid ja detailid igal mudelil. Võluvad, ainulaadsed ja tõeliselt mitmekülgsed mudelid sobivad ideaalselt iga naise stiiliga.
Kollektsioonis on kolm teemat, mis avastavad hooaja peamisi moetrende toodetega, mis kindlasti kõigile naistele sobivad. Gipsy trend on etniline, tuletades oma materjalide ja kuldsete kaunistustega meelde mustlaslikku vaimu. Intimita on romantiline – pitsid, märgid ja pehmed värvid. Natural Heritage trend paljastab õrnad lillekujundid ja magusad toonid. Tooteid muudavad veelgi ilusamaks võrgutavad ja energilised trükimustrid.
Grendha kollektsioonid muudavad moelavade ideelise moe atraktiivseks ja kaubanduslikuks. Selliselt ongi tootemärgi eesmärk rahuldada oma kliente, pakkudes tooteid kõigile stiilidele.
Grendenet, mis toodab umbes 200 miljonit jalatsipaari aastas, loetakse üheks maailma suurimaks oma valdkonna tehaseks. Eksportides Brasiilia ilu ja julgust kaunite toodete vormis, saab see maailmas järjest rohkem tunnustust.